Bisikleta

Nakita ko ikaw nga agresibo kaayo
Sa pagkat-on pagsakay niining bisikleta
Inosente, walay hibangkaagan, tudluanan
Apan ang kasibot maoy nagtukmod
Kanimo nga makakat-on pag-pedal
Sigurado ako, walay paltos,
Gikan sa imong linghod nga tinguha nga makakat-on
Ngadto sa panahon nga ikaw mahaniti
Madagma ka, matumba, mapangusan
Mohilak, mapiang ug mabukulan ang agtang
Ug ugma sa akong pagmata sa kabuntagon
Ako nga nagtudlo maoy mugukod kanimo
Ug dili ko ikaw hiapsan
Hinay-hinay Ondo, hinay-hinay Inday
Hangtod nga magtikagamay ka sa akong panan-aw
Halayo sa akong mga bukton ikaw mi-pedal
Ug didto ko hisayran
Nga sa pagtudlo kanimo ako ang masunod
Apan sa makakat-on ka na
Kinahanglan nga pasagdan ko ikaw nga molarga ug mobiya.
Leave a Reply

